Widget Image

Wil jij ook de juiste doelgroepen bereiken met de juiste boodschap, van drukwerk tot digitaal? Dan is Breedbeeld er voor jou. Wij hebben echt alles in huis om je merk, product of dienst doeltreffend onder de aandacht te brengen. Ervaar het zelf; neem contact met ons op voor een kennismaking.

Over Breedbeeld Communicatie

Internet, apps, social media, vloggers, bloggers, influencers…
Het communicatievak staat niet stil. Toch is het in de kern niet echt veranderd. Het gaat er nog steeds om dat je de juiste doelgroepen bereikt met de juiste boodschap. Bij Breedbeeld gooien we daar al 20 jaar hoge ogen mee. Dat komt ook doordat we bewust meegaan met onze tijd. De ontwikkelingen op de voet volgen en precies datgene eruit pikken wat voor onze klanten nuttig kan zijn. Zo kunnen wij ook voor jou en jouw merk veel betekenen. Over de volle breedte, (kosten)efficiënt en vooral doeltreffend. Ervaar het zelf!

Ons team

Annelies Muileman

VAN KLANT TOT DIRECTEUR

Annelies is al een bekend gezicht bij Breedbeeld sinds ze in 1995 voor het eerst over de vloer kwam – toen nog als klant namens een bureau. Dat er vanaf het begin een klik was, blijkt wel uit het feit dat ze in 2001 bij Breedbeeld in dienst trad als officemanager. Intussen heeft Annelies zelfs de status van directeur-eigenaar bereikt. Een opgewekte alleskunner, altijd positief, professioneel en heel toegewijd aan vak en klant.

Jeroen van der Veen

GEDREVEN GRAFISCH VAKMAN

Jeroen is geboren voor het grafische vak. Hij vindt het geweldig om als ontwerper/vormgever van niets iets te maken. Dat doet hij bij Breedbeeld dagelijks. Fanatiek en met oog voor detail. Net als wanneer hij bezig is met zijn grote hobby: het zelf bouwen van motorfietsen. In 2007 kwam Jeroen bij ons aan boord. Inmiddels is hij studiomanager en directeur-eigenaar. Een vakman met hart voor zijn klanten, altijd bereid om anderen te helpen.

Rosalie Jongkees

MOOIE DINGEN MAKEN!

Sinds 2017 is grafisch vormgever Rosalie de opgewekte benjamin bij Breedbeeld. Klanten lopen met haar weg, ook omdat ze zo nauwkeurig, gestructureerd en geconcentreerd werkt. Ze heeft er plezier in om een bijdrage te leveren aan tastbare producten en vindt het een kick om iets in handen te krijgen wat ze zelf heeft gemaakt. Ook niet onbelangrijk: als kind van de 21e eeuw en fervent online gamer houdt Rosalie ons helemaal bij de tijd.