Buitenreclame is misschien wel de oudste vorm van reclame. De Grieken en Romeinen maakten er al gebruik van om evenementen aan te kondigen. Vandaag de dag zijn outdoor advertenties niet meer weg te denken uit het straatbeeld.
Wanneer visuele indrukken op de juiste plaats en het juiste moment worden aangeboden, kom je tot goede resultaten. Er wordt over gepraat en men gaat proactief op zoek naar meer informatie. Een ander voordeel van outdoor advertising is dat je er niet omheen kunt en (vaak onbewust) geconfronteerd wordt met een boodschap. Had je nog geen trek? Nu wel!
Dat je met reclame ‘buiten de deur’ je doelgroep soms echt letterlijk naar binnen haalt, is bij Fish&ChipsXL duidelijk het geval. Voor dit fish & chips restaurant / take away trekken wij de aandacht van voorbijgangers met opvallende beachflags. Het resultaat: betere zichtbaarheid, meer herkenbaarheid, een groter bereik en meer (hongerige) klanten.
Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.